Recursos online
Didactalia. Jocs de ciències naturals
Web on trobaràs jocs de trobar i identificar les parts del cos humà, de la cèl·lula o els elements químics de la taula periòdica
Practica matemàtiques amb Innovamat
Activitats innovadores imprimibles per a tots els nivells des d'infantil a 6è de primàtia per practicar matemàtiques i ciències. Amb solucions i indicacions didàctiques.
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Visita virtual al Museu Dalí
Visita al Museu Dalí de Figueres amb un recorregut virtual espectacular.
Parla.cat Aprén català a internet
Espai virtual d’aprenentatge que posa a l’abast de tothom materials didàctics per aprendre la llengua catalana.
Bioexplora - Recursos online del NAT
Explora el Museu de Ciències Naturals de Barcelona
Quadernet de feinetes per Educació Infantil
PDF descarregable amb desenes de fitxes per a seguir aprenent des de casa amb un format senzill pensat per a les famílies mitjançant plantilles, imatges i descripcions curtes i entenedores.
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
Mostrant 1-10 de 239 elements.