Recursos online
Els nombres romans
Jocs interactius, video i generador d'exercicis per treballar els nombres romans.
La NASA - Solar System exploration
La NASA ens ofereix un munt d'informació i recursos per aprendre de forma molt visual i sobre el sistema solar, els planetes, les llunes, meteorits, cometes i més.
Experiments científics casolans
Recull d'experiments científics senzills explicats pas a pas i amb fotografies, especialment per a infantil i primària.
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpidaTàrraco 360º
Recorregut virtual en 3D pels monuments del Patrimoni de la Humanitat de la ciutat de Tarragona en 3D
Scratch Jr.
App per iniciar-se en la programació basada en blocs "Scratch". Indicada per infants de 5 a 7 anys ja que no requereix llegir ni escriure.
Manualitats de Pasqua
Voleu idees de manualitats per fer en família durant la Setmana Santa? Pinteu ous, feu una corona o garlandes de Pasqua, construïu la vostra pròpia palma i feu un conill amb un mitjó!
MOU-TE BÉ PLAY AND LEARN
Joc interactiu on-line per educar en la mobilitat segura i responsable.
match the memory - Jocs educatius en format memory
Busca o crea jocs tipus memory
Contes de la Laura i en Joan
Contes per entendre i apropar la ciència i la recerca als infants d'entre 8 i 10 anys
Mostrant 31-40 de 240 elements.