Recursos online
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
Practica matemàtiques amb Innovamat
Activitats innovadores imprimibles per a tots els nivells des d'infantil a 6è de primàtia per practicar matemàtiques i ciències. Amb solucions i indicacions didàctiques.
Vestigis, el joc per descobrir les 5 rutes de l'Estanis!
Vine a Olèrdola, entra a vestigis.cat i ja podeu començar! RECORDA! Cal tenir els permisos de localització activats, ja que només podreu jugar in situ I si t'agrada l’experiència, comparteix-la!
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Crea ciutats de Paper!
Imprimibles per a pintar i jugar!
Generador d'operacions matemàtiques interactiu
Pàgina que permet crear operacions matemàtiques per resoldre de forma interactiva amb l'ordinador.
English teaching resources
Fitxes imprimibles per a treballar vocabulari i gramàtica en anglès.
El BuhoBoo. Primers passos amb l'ordinador
Jocs molt senzills per començar a familiaritzar-se amb els ordinadors i sobretot amb el moviment del ratolí.
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Un viatge apassionant
“Un viatge apassionant” joc de pistes per descobrir de Sant Pere de Casserres. Gaudireu d’un lloc d’història, màgia i únic. Gràcies a 10 enigmes fareu un recorregut pel joc, convertits en un monjo.
Mostrant 1-10 de 239 elements.