Resultats de la cerca
Audició Musical Didàctica: EL SENYOR DELS RITMES
Veurem i escoltarem de molt a prop, instruments de percussió de tota mena, d'arreu, exòtics i curiosos: membranòfons, de fusta, de metall... Cuica, djembe, darbouka, tables, bendir, qarqbs, udú, etc.
Audició didàctica a l'aula: UN MÓN D'INSTRUMENTS
Audició divertida i dinàmica sobre instruments ètnics i tradicionals de tota mena i d'arreu: percussions curiosíssimes, vents exòtics i cordes de terres llunyanes i no tan llunyanes.
Audició Musical a l'Aula: FLAUTES D'ARREU
NOMÉS PER ESPAIS EXTERIORS Audició didàctica a l'aula sobre flautes de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem flautes de bec, travesseres, oblíqües, globul.lars, gegants, sense forats, dobles, etc.
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre i titelles per conèixer els dracs del món (fins i tot el de Sant Jordi), que fomenta l’hàbit de la lectura d’una manera divertida.
Bon Profit!
Espectacle de teatre i titelles per aprendre a menjar sa, conèixer les propietats de les verdures i el cicle dels vegetals; dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Un paisatge d'ocells
Passejada per conèixer els ocells aquàtics
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.Concert / espectacle didàctic: "ELS SIMFONAUTES"
Coneixerem en viu alguns dels instruments més representatius, bonics i especials dels 5 continents a partir de cançons, temes, ritmes, i gags. Sorprenent, divertit, participatiu, interessantíssim....
Mostrant 1.481-1.490 de 1.688 elements.