TECNOLOGIA PERSUASIVA: Jugant amb la teva ment

Escolar
En aquest taller utilitzaré exemples de videojocs, youtube, instagram.... perquè els alumnes coneguin com les grans tecnològiques fan servir els ordinadors per canviar el que pensem i el que fem.
OBJECTIU: Es busca que la persona conegui millor la seva psicologia personal, introduir-la al món de les vulnerabilitats cognitives que tots compartim i fer-la conscient de com la tecnologia se’n pot aprofitar.

COM: Després d’una petita introducció, farem diferents dinàmiques, jocs o o endevinalles que mostraran als alumnes alguns dels nostres biaixos cognitius més sorprenents. Un cop feta la descoberta, dedicarem una estona a reflexionar sobre les reaccions produïdes i com evitar que els altres se n’aprofitin.
Més informació

La informació de contacte només és visible per a usuaris registrats al portal.

Identifica't
Última actualització: 25/10/26
Fitxa tècnica
Escolar
CS
ESO1C
ESO2C
BTX
CF
PROF-FAM
Tipus d'activitat
Taller participatiu
Àrea de coneixement
Educació Emocional, Ètica, filosofia i debat, Salut i prevenció de conductes de risc
Entre 1 i 2h
On es desenvolupa l'activitat?
  • L'activitat es desenvolupa al centre educatiu
De pagament
Idiomes
Català, Castellà
Comarca-Municipi
Toda Cataluña
ODS