Resultats de la cerca
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Convertiu-vos en apicultors per un dia
Visita apícola on les families descobreixen el món de les abelles, es vesteixen d’apicultors i accedeixen a l’apiari. Inclou visita a l’obrador i tast dels nostres productes.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Aquarista per un dia
Com funciona L’Aquàrium de Barcelona? Com es té cura dels animals que s’hi allotgen? Quina és la tasca de l’aquarista? Si vols convertir-te en aquarista, aquesta és la teva activitat.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
TALLER DE CIRC FUNKY EN FAMÍLIA: Auto-superació, Confiança i Grup
El Circ Funky Experience ens fa retrobar la nostra essència més canalla i juganera: ens retorna el poder a través de la pràctica de les arts del Circ i la música.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mes
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Mostrant 211-220 de 353 elements.