Resultats de la cerca
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Campus Avançat de Fotografia per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aquells qui vulguin conèixer amb més precisió la seva càmera aprenent a usar-la en mode manual i aprofundint en aspectes fotogràfics.
Curs EXPLORA el cicle dels teixits
T’has plantejat d’on prové i on va la roba que vestim quan ja no la utilitzem?
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Guitarres amb història
Descobreix guitarres mítiques a través d’un conte teatralitzat i crea la teva guitarra reciclada amb nom propi i estil musical. Acaba exposant-la com una autèntica estrella del rock!
Escola Infantil de Circ
Vine a aprendre acrobàcies, malabars, trapezi i a passar-t'ho d'allò més bé.
Extraescolar Jocs Lab - Poblenou
Extraescolar de Jocs de taula: Hem fet una selecció dels millors jocs de taula del món: divertits, motivadors i educatius. També, crearem les nostres pròpies adaptacions d’alguns dels jocs treballats.
DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT
Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Visita guiada: Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada familiar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
Mostrant 1-10 de 356 elements.