Resultats de la cerca
Colònies d'anglès sense classes a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Caixa Forum Barcelona
Art i cultura, a un dels centres socials i educatius més emblemàtics de la ciutat
Visita autoguiada en família "Explora Montblanc al teu aire!"
«Explora Montblanc al teu aire!» és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Curs EXPLORA la vinya de muntanya
Al segle XIX la vinya era habitual en llocs de muntanya. Després del cultiu de forma intensiva, actualment cada vegada més està retornant cap a indrets de muntanya, és el que s’anomena vinya d’altura.Campus Rock Summercamp 2a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió
En Pau: Pierolapithecus catalaunicus
Amb aquest taller, descobrirem els elements que fan que en Pau sigui clau per a l’estudi de la família dels grans simis, inclosos els humans.
Mostrant 1-10 de 356 elements.