Resultats de la cerca
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours vivencials en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
TALLER DE CIRC FUNKY EN FAMÍLIA: Auto-superació, Confiança i Grup
El Circ Funky Experience ens fa retrobar la nostra essència més canalla i juganera: ens retorna el poder a través de la pràctica de les arts del Circ i la música.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
Busca que trobaràs. De les vitrines als carrers
La nova gimcana per descobrir el Museu Etnogràfic i la vila de Ripoll.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Mostrant 1-10 de 356 elements.