Resultats de la cerca
Curs EXPLORA el cicle dels teixits
T’has plantejat d’on prové i on va la roba que vestim quan ja no la utilitzem?
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Casal d'Estiu Tecnològic 2026
Casal d'Estiu Tecnològic 2026
Juga la Peripècia del Retorn a La Capona: una ruta única per entendre la pedra seca
Jugant a aquesta Peripècia ajudaràs a que les construccions de pedra seca no caiguin en l’oblit…i que l’etèria Acor torni a casa seva. T’hi apuntes? És totalment gratuït!
Depuradora del Prat de Llobregat
Visita guiada a l'EDAR del Prat de Llobregat, una de les plantes de sanejament d'aigües residuals més grans i modernes d'Europa.
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Entendre el mòbil (per a gent gran)
Tecnologia - Amb paciència i bon humor ensenyem als savis i sàvies de la tribu a ser-ne una mica més i a perdre la por a l'útil tecnologia.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Mostrant 1-10 de 356 elements.