Resultats de la cerca
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Curs EXPLORA la vinya de muntanya
Al segle XIX la vinya era habitual en llocs de muntanya. Després del cultiu de forma intensiva, actualment cada vegada més està retornant cap a indrets de muntanya, és el que s’anomena vinya d’altura.COLÒNIES D'ESTIU Anglès+Multiactivitats
Colònies en anglès, amb monitors especialitzats en estades lingüístiques per garantir la fluïdesa i seguretat en la comunicació en anglès. Sense classes d’anglès, colònies 100% lúdiques.
Classes Presencials/Online de Guitarra - Baix Elèctric - Teclats - Bateria - Ukelele - Educació de l’oïda - Harmonia - Composició
Classes Particulars INDIVIDUALS ( TAMBÉ ONLINE ) Guitarra (acústica o elèctrica) -Baix Elèctric -Teclats -Bateria -Ukelele -Educació de l'oïda -Harmonia - Totes les edats,
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Mostrant 1-10 de 356 elements.