Resultats de la cerca
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours vivencials en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Vallclara
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
DESCOBREIX LA QUADRA
Cada primer diumenge de mes, descobrim La Quadra amb una visita i un taller familiar, per aprendre i conèixer de forma divertida i dinàmica la cultura popular de Santa Margarida i els Monjos.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Qui som? Qui s'amaga darrera les ombres del Museu
Activitat interactiva per descobrir la vida romana a través de la col·lecció del Museu Nacional Arqueològic de Tarragona
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
SANT JOAN EN FAMÍLIA A LA CERDANYA
Celebra el Sant Joan en família a la muntanya, amb activitats per a infants i sopar especial de revetlla! Aquest juny, escapa’t per Sant Joan a La Molina en família!
Mostrant 111-120 de 356 elements.