Resultats de la cerca
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.EN PATUFET
Us convidem a gaudir d’aquesta fantàstica i entranyable adaptació feta per la Cia. La Petita Brownie del conte popular amb el protagonista més petit, més valent i més estimat de tots.
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
Juga la Peripècia del Retorn a La Capona: una ruta única per entendre la pedra seca
Jugant a aquesta Peripècia ajudaràs a que les construccions de pedra seca no caiguin en l’oblit…i que l’etèria Acor torni a casa seva. T’hi apuntes? És totalment gratuït!
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
Mostrant 31-40 de 356 elements.