Resultats de la cerca
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Trail running - Escola de trail running
Vine a conèixer i estimar la natura descobrint o perfeccionant el trail running amb els entrenaments setmanals del Centre Excursionista de Catalunya.
Extraescolar Tecnologia Creativa - Poblenou
A l'extraescolar de Tecnologia Creativa fem educació STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques) d'una forma lúdica especialment pensada pels infants.
Curs EXPLORA la vinya de muntanya
Al segle XIX la vinya era habitual en llocs de muntanya. Després del cultiu de forma intensiva, actualment cada vegada més està retornant cap a indrets de muntanya, és el que s’anomena vinya d’altura.Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Planta de compostatge de Torrelles de Llobregat
Visita a la planta de compostatge de Torrelles de Llobregat tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari
Horseriding Camp- Colònies d'anglès i equitació a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i classes pràctiques d'hípica.
Extraescolar Modelatge amb Honey Clay - Poblenou
Activitat artística de modelatge on s’utilitza l'argila de colors Honey Clay, que s’asseca a l’aire, no taca, no és tòxica i està especialment dissenyada per a activitats amb infants.
Mostrant 21-30 de 360 elements.