Resultats de la cerca
Design APP's (Lleida)
En aquesta activitat pretenem que l’alumne pugui aprendre a dissenyar App's a través d'una eina de programari lliure per a què els alumnes puguin crear aplicacions per a mòbils.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Una finestra als volcans
Panoràmica sobre la zona volcànica des de la Serra del Corb
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
DESCOBREIX EL CIARGA
L’espai familiar i el paquet Descobreix el CIARGA presenten noves maneres lúdiques i participatives d’acostar la història als nens i nenes adaptades a les necessitats del públic familiar.
Itineraris Patrimonials per Viladecans
Descobreix la història de Viladecans i el seu entorn natural a través dels nostres Itineraris Patrimonials!
Classes Presencials/Online de Guitarra - Baix Elèctric - Teclats - Bateria - Ukelele - Educació de l’oïda - Harmonia - Composició
Classes Particulars INDIVIDUALS ( TAMBÉ ONLINE ) Guitarra (acústica o elèctrica) -Baix Elèctric -Teclats -Bateria -Ukelele -Educació de l'oïda -Harmonia - Totes les edats,
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Mostrant 41-50 de 360 elements.