Resultats de la cerca
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
MATINS A PAGÈS
A l’Espai Agroambiental tenim un pla molt especial per gaudir de la natura amb la millor companyia: una visita a la nostra granja i un tastet del passeig en carro per dins de la nostra finca!
Visita guiada al parc arqueològic de Puig Ciutat
Veniu a conèixer Puig Ciutat de la mà dels arqueòlegs que hi excavem!. Inscripcions aquí: https://www.puigciutat.com/reserva-visites-guiades
Dance Camp - Colònies d'anglès i dansa a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i tallers de diferents estils de dansa cada dia.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesDescobreix Cambrils, Gymkana Turística Digital
Descobreix Cambrils a través d'una emocionant ruta autoguiada
Mostrant 1-10 de 360 elements.