Resultats de la cerca
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Taller "El curiós pastisseria educativa
De l’origen al plat. Explorarem d'on provenen la xocolata, la farina, el sucre i més, introduint conceptes de comerç just i sostenibilitat.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
Taller: Detectius del passat!
Ens convertim en detectius per investigar les restes del passat i fem la nostra pròpia rèplica fòssil tal com fa la paleontologia als laboratoris de restauració.
Viu una experiència astronòmica en família al Parc Montsec
El Parc Astronòmic del Montsec, és un gran multiespai lúdic i és un referent a Catalunya en la divulgació de l'astronomia i les ciències de l’espai
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
Mostrant 1-10 de 354 elements.