Resultats de la cerca
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Bany de Bosc
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Extraescolar Kids: Cinema i Fotografia
Una activitat setmanal plena de creativitat, càmeres i diversió, pensada per a nens i nenes de 8 a 14 anys.
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Un viatge a una Vall única "Vall de Núria"
Viu a Vall de Núria l'experiència única d'un viatge especial i per recordar, gaudint dels cotxes MGB i un tracte exclusiu acompanyat del nostre guia. Gaudeix d'una activitat diferent.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera. el darrer diumenge de cada mes.
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
Mostrant 1-10 de 349 elements.