Resultats de la cerca
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
La Roca dels Bous 2.0
Visita autònoma amb iPad a la Roca dels Bous per descobrir la vida dels neandertals i les tècniques d’excavació arqueològica, amb suport final d’una guia especialitzada.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera. el darrer diumenge de cada mes.
JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
Rastres i petjades! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, ens convertirem en detectius i investigarem el rastre i les petjades d’ animals i persones, per acabar creant la nostra pròpia petjada fòssil!
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Mostrant 1-10 de 351 elements.