Resultats de la cerca
COLÒNIES D'ESTIU PARC NATURAL DELS PORTS
Els nens/es viuran i experimentaran uns dies plens d'activitats de muntanya, orientació, gimcanes, tallers, aprenentatges i (des)connexió al cor del Parc Natural dels Ports a 1100 m. d'altura.
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Jocs interactius
T'agrada el memory, el penjat o trobar l'intrús? Posa't a prova amb tots els nostres nous jocs interactius per totes les edats i de temàtiques diverses.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
La Roca dels Bous 2.0
Visita autònoma amb iPad a la Roca dels Bous per descobrir la vida dels neandertals i les tècniques d’excavació arqueològica, amb suport final d’una guia especialitzada.
Visita a l'Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic i sentir tots els avantatges terapèutics que ofereix el bosc d’arbres centenaris no ho dubteu, aquest és el lloc ideal per desconnectar!
El Cas Moreneta
Aguditzeu la vista i l’esperit de descoberta en les propostes autoguiades per famílies del Museu del Barroc de Catalunya!
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora Activitat que dona a conèixer els beneficis ambientals de les zones verdes urbanes, especialment les que tenen aigua (llac, basses...) pel paper clau en la conservació
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Mostrant 1-10 de 349 elements.