Resultats de la cerca
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Campus Avançat de Fotografia per a Joves
Aquest curs està dissenyat per aquells qui vulguin conèixer amb més precisió la seva càmera aprenent a usar-la en mode manual i aprofundint en aspectes fotogràfics.
El recorregut botànic de l’Esquerda.
Coneix la vegetació natural de la zona i la seva evolució des d’èpoques antigues fins a l’actual.
FabLab Space. Servei d'impressió 3D i tall làser
Servei gratuït d’impressió 3D i tall làser amb reserva prèvia.
Aventura't en família: 9-10 maig a Vilanova de Sau
Un cap de setmana amb caiacs al pantà de Sau, tirolines, bosc verticsl.. molta vaentura per compartir en famíia on els adults tambe participen! Estada amb pensió completa i habitacions familiars
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesTaller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
Mostrant 1-10 de 349 elements.