Resultats de la cerca
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.SELENE - espectacle familiar
SELENE és un viatge trepidant a la Lluna, ple de sorpreses i aventures. De tornada a la Terra descobrirem el fantàstic cel fosc de Prades i observarem amb grans telescopis.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Llegendes i històries de Montsant
Excursió pel congost de Fraguerau, un dels llocs més fascinants del Parc Natural de la Serra de Montsant. Descobrirem històries i llegendes de tota mena: divertides, misterioses, tràgiques, …
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Mostrant 1-10 de 349 elements.