Resultats de la cerca
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Campus PreBAT
Del 22 al 26 de juny de 2026 la Universitat de Girona organitza la 16a edició del Campus PreBAT adreçat a estudiants que acabin de cursar el 4rt curs d'ESO.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Visita guiada al centre d'acollida de fauna Granja Natura
Una experiència inoblidable on els infants es converteixen en petits exploradors i les famílies descobreixen el vincle més autèntic amb la natura. Animals salvatges, exòtics i de granja.
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Una finestra als volcans
Panoràmica sobre la zona volcànica des de la Serra del Corb
Mostrant 11-20 de 354 elements.