Resultats de la cerca
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
LOOP - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro
LOOP, el nou espectacle d'Eugenio Navarro, fundador de La Puntual.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Visita al Parc Astronòmic de Pujalt
Fes una visita astronòmica al Parc Astronòmic de Pujalt. Descobriràs els secrets de l'univers i observaràs a través d'uns dels telescopis més grans de Catalunya.
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
PATUFET - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro i Néstor Navarro
En Patufet és un nen molt, molt petit. Tan petit que dorm en una capsa de maduixes i...
Cales, Coves, Foradada i bany
REFRESCA’T A LA RUTA DE LES COVES, CALES I EL TUNEL NATURAL DE LA FORADADA.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Visites i observacions astronòmiques
Sessions familiars d'astronomia, on us farem una explicació, visitareu un observatori astronòmic i acabareu observant algun astre amb els nostres grans telescopis
Mostrant 1-10 de 349 elements.