Resultats de la cerca
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
La Fageda de nit
Com distingim el faig a la foscor? Quins animals salvatges viuen al bosc? Coneixes el ratpenat més gran d'Europa?
La veu del vent: música i llegenda entre les pedres
Una experiència sensorial per descobrir la música de fa segles, del temple d’August a la Catedral. Les famílies escolten melodies antigues i construeixen l’orgue més petit al taller de l’orguener.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
Antarctica Experience. Una expedició immersiva a l'Antàrtida.
Exposició immersiva dirigida pel guanyador de l'Oscar Luc Jacquet Viatja. Explora. Sent. Aprèn
Mostrant 91-100 de 354 elements.