Resultats de la cerca
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Veniu a Molló Parc i passeu un dia inoblidable!
Us proposem passar un dia amb la família i/o amics envoltats d’animals en semi-llibertat en un paratge natural preciós. Una sortida diferent que segur que agradarà a petits i a grans.
Aventura't en família: 9-10 maig a Vilanova de Sau
Un cap de setmana amb caiacs al pantà de Sau, tirolines, bosc verticsl.. molta vaentura per compartir en famíia on els adults tambe participen! Estada amb pensió completa i habitacions familiars
L'Obrador del mestre Huguet
Tarragona, 1425. El jove aprenent Jaume Huguet somia renovar la pintura catalana amb influències flamenques i italianes. Un joc de pistes per la catedral descobreix secrets i camí cap a la fama.
Joc de pistes «Tot està per fer i tot és possible»
Descobreix Miquel Martí i Pol en família
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesExplora la natura del parc Nou
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Mostrant 51-60 de 354 elements.