Resultats de la cerca
Barroc, l'Art dels Sentits
Emeten so les pintures? Fan olor els retaules? Quin tacte tenen les obres d’art?
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Taller: Detectius del passat!
Ens convertim en detectius per investigar les restes del passat i fem la nostra pròpia rèplica fòssil tal com fa la paleontologia als laboratoris de restauració.
COLÒNIES D'ESTIU Anglès+Multiactivitats
Colònies en anglès, amb monitors especialitzats en estades lingüístiques per garantir la fluïdesa i seguretat en la comunicació en anglès. Sense classes d’anglès, colònies 100% lúdiques.
Papiroflèxia i emoció
La papiroflèxia és l'art de crear figures o models amb paper. Aquesta activitat aporta un ampli ventall de beneficis (veure PDF adjunt)
Portes obertes a la Biblioteca de Catalunya
Cada 23 d'abril, diada de Sant Jordi, la Biblioteca de Catalunya obre les portes
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
Mostrant 1-10 de 350 elements.