Resultats de la cerca
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
SANT JORDI, LA PRINCESA I EL DRAC – Cia. La Puntual – Néstor Navarro
S’acosta la diada del llibre i la rosa. Vine a reviure la Llegenda de Sant Jordi en directe!
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Mostrant 1-10 de 349 elements.