Resultats de la cerca
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
Campus Rock Summercamp KIDS
Del 5 al 10 de Summercamp KIDS. Amb instal·lacions pròpies, professorat i monitors especialitzats, així com espais i allotjament adaptats a cada grup.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
LOOP - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro
LOOP, el nou espectacle d'Eugenio Navarro, fundador de La Puntual.
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Mostrant 1-10 de 350 elements.