Resultats de la cerca
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Campus Rock Summercamp 2a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió
Concert entre llibres - ENTRESONS
Concert per a nadons. Petites històries i música en directe amb un munt d’elements visuals que acompanyen la sessió.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
UAB Summer School +18
Viu una experiència universitària molt a prop de Barcelona, amb assignatures en anglès i en una de les universitats amb més prestigi d'Europa. Anima't!
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
La Botigueta
Un espectacle de teatre i titelles sobre consum responsable, Temes com el reciclatge, el comerç just o els productes de proximitat tractats de manera divertida i participativa.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Mostrant 61-70 de 350 elements.