Resultats de la cerca
Grup de Muntanya 4 Columnes infants - Esplai
Una porta d’entrada al món de la muntanya per als infants amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: Excursions, orientació, taller de natura, jocs… No t’ho perdis!.
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
El Camí a la Cova del Tabac
Recorregut guiat a la Cova del Tabac per explorar un entorn natural i patrimonial únic: geologia i paisatge pirinencs, i pintures rupestres que revelen la vida dels primers humans.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
KARTING SALOU
Activitat esportiva per tots els públics
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Rigoberta i el Windigo (titelles)
Espectacle de titelles sobre consum responsable, medi ambient, canvi climàtic, sostenibilitat, drets humans i drets dels infants.
Mostrant 81-90 de 356 elements.