Resultats de la cerca
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Ecoparc de Montcada i Reixac
L'Ecoparc de Montcada i Reixac és un complex de tractament de residus que tracta la fracció d'envasos lleugers, la matèria orgànica i la fracció resta.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Extraescolar Tecnologia Creativa - Poblenou
A l'extraescolar de Tecnologia Creativa fem educació STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques) d'una forma lúdica especialment pensada pels infants.
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Mostrant 1-10 de 350 elements.