Resultats de la cerca
EL LLADRE DELS MUSEUS D'OSONA
Descobreix el Misteri del Lladre dels Museus a Osona. Recull el quadern a qualsevol museu i resol els enigmes per atrapar El Fantasma.
Rastres i petjades! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, ens convertirem en detectius i investigarem el rastre i les petjades d’ animals i persones, per acabar creant la nostra pròpia petjada fòssil!
Horseriding Camp- Colònies d'anglès i equitació a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i classes pràctiques d'hípica.
COLÒNIES AGOST MULTIACTIVITATS
Colònies d'estiu on les multiactivitats, la natura i l'aventura son els ingredients principals tot l'Agost
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Caixa Forum Barcelona
Art i cultura, a un dels centres socials i educatius més emblemàtics de la ciutat
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesMostrant 41-50 de 347 elements.