Resultats de la cerca
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
DESCENS EN KAYAK PER L' EBRE
Diferents rutes atriar, us recomanem especialment, alguna d' aquestes tres:(.les tres aproximadament d´una durada de 2H30 Min) Vinebre a Mora la Nova De Garcia a Benissanet De Móra a Miravet.
Visita guiada al Museu de l'exili i als búnquers de la Jonquera
El Museu Memorial de l'Exili de La Jonquera us ofereix gratuïtament per a famílies una visita guiada al museu i una visita a l'interior dels búnquers de La Jonquera. el darrer diumenge de cada mes.
Campus PreBAT
Del 22 al 26 de juny de 2026 la Universitat de Girona organitza la 16a edició del Campus PreBAT adreçat a estudiants que acabin de cursar el 4rt curs d'ESO.
Taller de forja. L’ofici de ferrer en el món medieval
Convertiu-vos en ferrers medievals i elaboreu una eina de ferro a l'Àrea de Recerca Experimental Arqueològica de l'Esquerda
Una finestra als volcans
Panoràmica sobre la zona volcànica des de la Serra del Corb
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Mostrant 51-60 de 347 elements.