Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
UAB Summer School +18
Viu una experiència universitària molt a prop de Barcelona, amb assignatures en anglès i en una de les universitats amb més prestigi d'Europa. Anima't!
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
SANT JOAN EN FAMÍLIA A LA CERDANYA
Celebra el Sant Joan en família a la muntanya, amb activitats per a infants i sopar especial de revetlla! Aquest juny, escapa’t per Sant Joan a La Molina en família!
Alan El musical que sacsaja des del principi
Alan es increíble
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesL'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Visita amb clau a la vila medieval d'Hostalric
Visita autoguiada amb la clau de la vila al Recinte Medieval
Aquarista per un dia
Com funciona L’Aquàrium de Barcelona? Com es té cura dels animals que s’hi allotgen? Quina és la tasca de l’aquarista? Si vols convertir-te en aquarista, aquesta és la teva activitat.
Viatge a les profunditats
Una nova experiència immersiva que et transportarà a les zones més inexplorades de l'oceà oferint una visió única de la biodiversitat marina i els reptes de la sostenibilitat.
Mostrant 1-10 de 350 elements.