Resultats de la cerca
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Grafiters del pleistocè! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!Un món amb menys residus
L'activitat pretén que el grup prengui consciència de la importància de fer una bona gestió dels residus i com podem ajudar a millorar i salvar el planeta
Extraescolar robòtica i programació
Extraescolars de robòtica i/o programació per a nens i nenes de 5 a 16 anys.
STOP COVID!!! prevenció del Coronavirus
STOP COVID!!! és una activitat de teatre/fòrum que té la finalitat de sensibilitzar i conscienciar al públic jove del coronavirus i la covid-19,
Mostrant 1-10 de 347 elements.