Resultats de la cerca
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.JOC D'ORIENTACIÓ "CONÈIXER EL VALLÈS RURAL"
Joc d'orientació familiar per conèixer els entorns rurals de Cardedeu (Vallès Oriental). Per equips haureu de localitzar i superar un seguit de proves puntuables. Dinar opcional.
Visita teatralitzada a la Muntanya de Sal
“GEOTOK, LA VUITENA MERAVELLA” Un grup de geòlegs Tiktokers s’han proposat participar al repte mundial #EightWonder, per buscar la vuitena meravella del món, i la seva aposta és la Muntanya de Sal.
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Viu una experiència astronòmica en família al Parc Montsec
El Parc Astronòmic del Montsec, és un gran multiespai lúdic i és un referent a Catalunya en la divulgació de l'astronomia i les ciències de l’espai
Visites guiades en família, a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas en família; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Mostrant 1-10 de 353 elements.