Resultats de la cerca
L'Obrador del mestre Huguet
Tarragona, 1425. El jove aprenent Jaume Huguet somia renovar la pintura catalana amb influències flamenques i italianes. Un joc de pistes per la catedral descobreix secrets i camí cap a la fama.
Horseriding Camp- Colònies d'anglès i equitació a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i classes pràctiques d'hípica.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Centre de tractament de residus municipals de Gavà-Viladecans (CTRM)
La visita guiada al CTRM de Gavà-Viladecans es veu la planta de triatge d'envasos lleugers, la planta de tractament de fusta i residus voluminosos i la deixalleria de Gavà.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesJOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
Extraescolar Tecnologia Creativa - Poblenou
A l'extraescolar de Tecnologia Creativa fem educació STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques) d'una forma lúdica especialment pensada pels infants.
Taller: Detectius del passat!
Ens convertim en detectius per investigar les restes del passat i fem la nostra pròpia rèplica fòssil tal com fa la paleontologia als laboratoris de restauració.
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Mostrant 101-110 de 356 elements.