Resultats de la cerca
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
La Roca dels Bous 2.0
Visita autònoma amb iPad a la Roca dels Bous per descobrir la vida dels neandertals i les tècniques d’excavació arqueològica, amb suport final d’una guia especialitzada.
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Codelearn Sant Cugat. Programació i robòtica Online i/o presencial
L'objectiu és que els nens gaudeixin tot aprenent programació i robòtica amb la plataforma online gamificada Codelearn i alhora desenvolupant projectes englobats en les disciplines STEAM.
El tresor de la Quimeta
Recorreu el museu seguint les pistes i descobrint a on s’amaga el tresor
Mostrant 141-150 de 347 elements.