Resultats de la cerca
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
UAB Summer School +18
Viu una experiència universitària molt a prop de Barcelona, amb assignatures en anglès i en una de les universitats amb més prestigi d'Europa. Anima't!
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Visita guiada: Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada familiar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
Aprofruita
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Antarctica Experience. Una expedició immersiva a l'Antàrtida.
Exposició immersiva dirigida pel guanyador de l'Oscar Luc Jacquet Viatja. Explora. Sent. Aprèn
Mostrant 11-20 de 347 elements.