Resultats de la cerca
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Boscos de ciutat? L'ecologia del parc
Activitat per a casals d'1 hora de durada. L'activitat 'Boscos de ciutat? L'ecologia del parc' aproxima els alumnes al concepte de serveis ambientals que els parcs forestals duen a terme.
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Bon profit!
Espectacle de teatre, titelles i animació per aprendre a menjar sa; amb un dossier pedagògic avalat per l'Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolvidable!
Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Vallclara
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Mostrant 71-80 de 347 elements.