Resultats de la cerca
Fira de la tardor a les Masies de Voltregà
La Fira de la tardor de les Masies de Voltregà se celebra anualment l'últim diumenge d'octubre o primer de novembre. Enguany la fira se celebrarà el 26 d'octubre als Jardins del Despujol.
Hivern en família a l'Alberg Mirador
Situat a peu de pistes de l’estació d’esquí de Port del Comte, l’Alberg Mirador és l’allotjament ideal per gaudir d’una estada de neu i d'esquí en família.
Sigues Tortuga
Espectacle de titelles
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Triescape Miquel Martí i Pol i Roda de Ter
Joc triple: gimcana, geocerca i joc d’escapada.
VISTA UNA CASA DE PAGÈS TRADICIONAL
Mas Casablanca és una casa de pagès tradicional catalana, oferim visites per famílies i per grups. Podreu conèixer de ben a prop tal com es vivia abans i descobrir tots els animals de la granja.
Creixem junts
Creixem junts és una comunitat on-line per a pares/mares amb ganes de posar consciència en la manera com viuen i eduquen. Hi trobaràs el suport que necessites per crear la vida en família que somies.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Bany de Bosc a Osona
Una passejada tranquil·la i conscient pel bosc, en el que durem a terme diferents tècniques per tal d'aprofitar els beneficis que el bosc ens aporta, fugint de misticismes.
Mostrant 1-10 de 348 elements.