Resultats de la cerca
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
MATINS A PAGÈS
A l’Espai Agroambiental tenim un pla molt especial per gaudir de la natura amb la millor companyia: una visita a la nostra granja i un tastet del passeig en carro per dins de la nostra finca!
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Mostrant 91-100 de 348 elements.