Resultats de la cerca
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Campus Rock Summercamp 2a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió
Jocs interactius
T'agrada el memory, el penjat o trobar l'intrús? Posa't a prova amb tots els nostres nous jocs interactius per totes les edats i de temàtiques diverses.
Grup dÁjuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
Visita teatralitzada al Castell d'Hostalric
La Casaca del Capità, visita teatralitzada familiar al Castell d’Hostalric. La Clara de la Malla vol descobrir la veritable història del Capità Riera i no ho pot fer sola...
Mostrant 1-10 de 348 elements.