Resultats de la cerca
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Vida a pagès a Can Calopa
Rememora la vida antiga posant-te en la pell dels pagesos i coneix les tasques a dur a terme en una finca agrícola única situada al cor de Collserola.
EXTRAESCOLARS ARTÍSTIQUES
La proposta de l'Escola Universitària ERAM, està pensada per a infants i joves, que vulguin explorar i ampliar la seva formació en àrees vinculades a la Comunicació Audiovisual i les Arts Escèniques
Visita autoguiada en família "Explora Montblanc al teu aire!"
«Explora Montblanc al teu aire!» és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
Mostrant 1-10 de 347 elements.