Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Museucontes de Ca n'Amat
Vine a gaudir del Museucontes! Històries, sorpreses i molta diversió per descobrir el museu d'una manera màgica i entretinguda per als més petits. Us hi esperem a Ca n'Amat, el Museu de Viladecans!
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesExperiencias educativas en Realidad Virtual
Descubre la realidad virtual con Gravity Sketch para modelado 3D,Tilt Brush para pintura,Gadgeteer para rompecabezas,Blokworks y Lego para construcción y mucho más.
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Aquarista per un dia
Com funciona L’Aquàrium de Barcelona? Com es té cura dels animals que s’hi allotgen? Quina és la tasca de l’aquarista? Si vols convertir-te en aquarista, aquesta és la teva activitat.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Mostrant 61-70 de 347 elements.