Resultats de la cerca
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
Campus Rock Summercamp Joves 1a setmana
Els Joves gaudiran d’un programa intensiu amb combos de matí i tarda, tallers i concerts, combinats amb activitats de lleure i diversió.
Joc- Ruta Els metges del castell de Voltregà
Vine a jugar i a guadir en família, amistats... Gaudeix d'una excursió preciosa i descobreix les plantes remeieres que els metges de l'època feien servir per sanar la noblesa del castell.
“Ruta Modernista – Un paseo inmersivo por la magia de Jujol”
Video 360º muestra la ruta modernista de Sant Joan Despí , en conmemoración del 140 aniversario de Josep Maria Jujol
Visita guiada al centre d'acollida de fauna Granja Natura
Una experiència inoblidable on els infants es converteixen en petits exploradors i les famílies descobreixen el vincle més autèntic amb la natura. Animals salvatges, exòtics i de granja.
El cabàs de les fitxes per 1r i 2n
Fitxes imprimibles en català i castellà per als cursos de cicle inicial de primària: medi, llengua, matemàtiques.... També fitxes per a P5!
Codelearn Sant Cugat. Programació i robòtica Online i/o presencial
L'objectiu és que els nens gaudeixin tot aprenent programació i robòtica amb la plataforma online gamificada Codelearn i alhora desenvolupant projectes englobats en les disciplines STEAM.
Aquarista per un dia
Com funciona L’Aquàrium de Barcelona? Com es té cura dels animals que s’hi allotgen? Quina és la tasca de l’aquarista? Si vols convertir-te en aquarista, aquesta és la teva activitat.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Mostrant 1-10 de 587 elements.