Resultats de la cerca
Descobrir Catalunya des de casa
Galeria virtual amb els paisatges més bonics de la geografia de Catalunya, les illes Balears i el País Valencià
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Museus d'art
Llistat d'alguns museus del nostre territori i internacionals amb galeries i visites virtuals de gran qualitat per gaudir i aprendre sense sortir de casa.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Extraescolar robòtica i programació
Extraescolars de robòtica i/o programació per a nens i nenes de 5 a 16 anys.
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
L'univers poètic de Miquel Martí i Pol
Aplicació per a tauletes mòbils i pissarres digitals que pretén apropar els infants a la poesia per mitjà de l’obra de Miquel Martí i Pol.
Fitxes i quaderns imprimibles en castellà de 1r de Primària fins a 4t d'ESO
Quaderns de l'Editorial La Calesa amb continguts i exercicis per Primària i Secundària per treballar la ortografia, lectura comprensiva, expressió Escrita, matemàtiques i càlcul ABN
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Mostrant 1-10 de 584 elements.