Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.SELENE - espectacle familiar
SELENE és un viatge trepidant a la Lluna, ple de sorpreses i aventures. De tornada a la Terra descobrirem el fantàstic cel fosc de Prades i observarem amb grans telescopis.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
Experiencias educativas en Realidad Virtual
Descubre la realidad virtual con Gravity Sketch para modelado 3D,Tilt Brush para pintura,Gadgeteer para rompecabezas,Blokworks y Lego para construcción y mucho más.
Fitxes d'ortografia: CA QUE QUI CO CU
Fitxes imprimibles de llengua castellana: treballem la C i la QU
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari clau de la Guerra Civil, per conèixer la memòria dels combatents, la lleva del biberó i les conseqüències del conflicte sobre la població civil.
Mostrant 1-10 de 580 elements.