Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
COLÒNIES AGOST MULTIACTIVITATS
Colònies d'estiu on les multiactivitats, la natura i l'aventura son els ingredients principals tot l'Agost
Caixa Forum Girona
Microexposicions, cicles de conferències i activitats educatives, a l'abast de tothom.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Cuidem la salut de la Terra
Amb aquesta activitat s'aprenen diferents tipus de contaminació que afecta al nostre entorn i a nosaltres: la contaminació atmosfèrica, olfactiva, acústica i lumínica.
Mostrant 1-10 de 578 elements.